کلاس دوم

  • ۰
  • ۰

باسلام و احترام فراوان 

فردا هم بدلیل آلودگی هوا تعطیل می باشد.تکلیف فردا 95/10/20:

1 )صرف فعل  گذشته و آینده مانند :

من به مسافرت رفتم/من به مسافرت می روم /من  سال گذشته به مسافرت رفته بودم/من سال آینده به مسافرت خواهم رفت

2 فعل را برا ( من ، تو، او ، ما ، شما ، آنها) در زمان های گذشته( ساده_استمراری ) ، آینده را  دخترا در دفتر مشق بنویسند.

2 ) 2تمرین برای کلمات بهم ریخته را مرتب کنید به عنوان مثال:

باشد _هنرمند_فرزندم_دارم_دوست_من_یک =》 من دوست دارم فرزندم یک هنرمند باشد.

دخترای عزیزم دوستتون دارم ، دلم برای همتون تنگ شده،  بی صبرانه منتظر آغوش گرمتون هستم.

                   باتشکر وسپاس فراوان از همکاری صمیمانه شما عزیزان 

  • ۹۵/۱۰/۱۹
  • پریسا محمدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی